top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תiChameleon

LiveTour - הדבר הגדול הבא בעולם שיווק הנדל"ן

עודכן: 20 בפבר׳ 2020

להערכת מומחים העוסקים בתחום שיווק ופרסום נדל"ן, פרסום נכסים למכירה והשכרה באמצעות סיורים וירטואליים, צפוי להיות בעתיד הקרוב מאוד הסטנדרט החדש בעולם השיווק של שוק הנדל"ן בעולם.


כבר כיום השתנתה לחלוטין הדרך בה אנו מחפשים דירות למכירה או השכרה, מה שהיה על לפני זמן לא רב נחלתם הבלעדית של לוחות המודעות בעיתונים, כיום בעידן האינטרנט ומהפכת המידע הטכנולוגיה מנגישה לנו מידע ויזואלי ביתר קלות ופשטות וכמובן, בדרך יעילה הרבה יותר.


אתרי אינטרנט רבים הפכו לפלטפורמות חיפוש נכסים משוכללות המציעות ללקוח מאגר נכסים עצום עם יכולות חיפוש רחבות ומגוונות ההופכים את המשימה המורכבת והמתישה של חיפוש דירה לנוחה ויעילה יותר. בניגוד לתחילת דרכם, אתרי הנדל"ן באינטרנט כיום, מושקעים ומבוססים על מערכות מידע ובינה עסקית המספקות ניתוחי מידע מתקדמים וכלים מיוחדים המשפרים את היכולת לקבל החלטות עסקיות טובות יותר בתחום הנדל"ן בכל אזור ושכונה בארץ.


נתונים כגון היסטורית עסקאות ברחוב, בבניין או אפילו של הנכס עצמו, רשימת נכסים דומים וסמוכים המפורסמים עכשיו למכירה באזור ועוד, הינם מידע יקר מפז המקל משמעותית על הרוכש הפוטנציאלי לקבל החלטות ולבצע רכישה טובה יותר מבעבר.


אולם האם בתחום הוויזואלי התקדמנו בעשורים האחרונים ? האם חמשת תמונות הנכס שניתן להעלות בממוצע באתרים אלו אכן מספקות? אכן מאפשרות להכיר את הנכס ? האם סרטוני הוידאו תפסו את מקומם של התמונות ? אז האמת שלא. בתחום ההמחשה הוויזואלית של הנכס, שהינו האמצעי החשוב ביותר ללקוח המספק היכולת להתרשם מהנכס ללא הגעה פיזית, לא נעשתה התקדמות משמעותית כבר עשרות שנים. רק בעלי נכסים של דירות יוקרה בלבד השכילו לאחרונה לשלב סיורים וירטואליים המאפשרים המחשה מלאה של הנכס ללקוח הפוטנציאלי, לאור העובדה ששרות זה היה מחייב מצלמות מיוחדות ותוכנות יקרות, מוצר שבפועל מוצע ונמכר בעלויות גבוהות מאוד.


לאחרונה נעשו מספר פריצות דרך טכנולוגיות בתחום המציאות המדומה וסיורים וירטואליים, המאפשרים כיום ביצוע צילום באמצעות מצלמות ייעודיות יחסית זולות ואפילו בעזרת הטלפונים הניידים שלנו.


אז מהו בכלל סיור וירטואלי ?


סיור וירטואלי תלת ממדי, הינו תוצר של טכנולוגיית המציאות המדומה, באמצעות טכנולוגיית צילום היקפית של כלל החללים בנכס, באופן שכל חלל מתועד מהרצפה ועד התקרה ב 360 מעלות. הסיור מאפשר ללקוחות המתעניינים בנכס להרגיש כאילו הם ממש צועדים בתוך הנכס כשהם בבית רגועים ונינוחים מול המחשב.


אז מה באמת היתרון של הסיורים הווירטואליים לקהילת המתווכים,

איך זה משרת אותך ולמה זה כדאי?


● סיור וירטואלי מקצר את זמן המכירה ב 20% - לאור זאת מאפשר רווח ממוצע של 2% למוכר במחיר המכירה.


● מודעה עם סיור וירטואלי זוכה לפי ארבע יותר צפיות ממודעה רגילה ולזמן צפיה ארוך הרבה יותר


● מודעה עם סיור וירטואלי זוכה לכמות פניות הגדולה פי חמש ממודעה רגילה


● סיור וירטואלי חוסך זמן רב בתאומי הביקור ובהגעה פיזית לנכס ומבטיח בסבירות גבוהה מאוד שלקוח שיקבע פגישה לביקור בנכס יהיה בשל ורציני יותר.


● סיור וירטואלי בנכס מבהיר שמדובר בסוכן מקצועי והגון המציג מידע משמעותי ולא מסתיר דבר לגבי הנכס, מה שיכול לסייע סגירה מהירה יותר של העסקה.


● סיור וירטואלי בנכס מהווה בידול לסוכן כמשקיע במאמצי שיווק באמצעים המתקדמים ביותר השמורים כיום רק לדירות יוקרה מושקעות ומיוחדות.


● סיורים וירטואליים ממחישים ללקוח את הנכס בצורה הטובה ביותר,

מכל מכשיר, מכל מקום ובכל זמן.


קדמת הטכנולוגיה בכף ידך - שינוי שוק בתחום צילום הנכסים לעסקאות נדל"ן.


אנחנוiChameleon מנגישים לכם פתרון לפרסום נכסים ברמה אחרת - יצירת הדמיה מלאה לכל נכס המוצגת כסיור וירטואלי משולב כל הכלים הנדרשים לך המתווך להצגת הנכס, ובכך מאפשרים לממש ביקור ראשון של הלקוחות הפוטנציאלים שלך בנכס - אנחנו קוראים למוצר שלנו LiveTour.


באמצעות הטלפון החכם שלך והטכנולוגיה שלנו תוכל ליצור בעצמך סיור איכותי, ברזולוציה גבוהה לכל נכס – עד 40 שניות לחלל בנכס, מהירות שיא ותוצאה מיטבית.


בשוק תחרותי היתרון יחסי יבטיח לך לבלוט מעל כולם, סיור וירטואלי יעשה זאת בוודאות והמוצר החדש שלנו יאפשר לך לעשות זאת בפשטות ובעלויות זניחות !


מוצעות לכם מגוון חבילות אטרקטיביות ומשתלמות במיוחד לביצוע סיורים וירטואליים בנכסים בהתאם לצורכי הסוכן, מנכס בודד לתקופות קצרות ועד מגוון תוכניות שנתיות למשרדים גדולים. במסגרת ההדמיה של הנכס משולב לוגו סוכנות התיווך שלך עם פרטי הקשר האישים שלך ומבחר כלים ייעודיים נוספים למעקב אחרי לידים מלקוחות שנכנסו לסיור, שילוב תוכנית רצפה כחלק מובנה בסיור ואפשרות לשיחה עם הלקוח תוך כדי צפיה משותפת עם בלקוח בנכס. כל זאת בעזרת הטלפון החכם שלך והטכנולוגיה שלנו, שלושה שלבים פשוטים ותוך 24 שעות הנכס שלך יופץ בכלל אמצעי הפרסום שתבחר.


אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הקישור למטה או באמצעות פניה אלינו ב – WhatsApp באתר.


הצטרף כבר עכשיו למועדון של הגדולים, תהנה מהשינוי שעשינו בתחום ושדרג את עצמך ובעיקר את חווית הלקוח שלך - כנס לאתר, הירשם – פשוט להתחיל :-)



103 צפיות0 תגובות
bottom of page